o4

PINK IS THE COLOUR, de vet ni nog att jag tycker som brukar läsa min andra blogg =)
Här kommer en tävling där man kan vinna ROSA grejjor =) från Victoria Secret!!!!
image3 
Detta vinner du:
En sminkväska i guld som innehåller följande:
1 Bare Bronze Scrub
1 Brun utan Sol kräm (Light to Medium)
1 Lip gloss Bronze Shimmer
+
1 Lip plumper Very Voluptuous Extreme

Värde ca: 500 kr

Så här tävlar du:

Ni som har blogg:
Skriv ett inlägg om tävlingen i din blogg, kopiera bilden och länka till min tävling, lämna en kommentar i detta inlägg med länken och skriv: Jag är med och tävlar!

Till er som inte har blogg:
Maila mig på [email protected] och berätta vart du fick reda på att jag har en tävling.

TÄVLINGSVILLKOR:  TÄVLINGEN PÅGÅR TOM SÖNDAGEN DEN 25 MAJ KL 18.00.
VINNAREN PRESENTERAS MÅNDAGEN DEN 26 MAJ.

http://lifestajl.blogg.se/2008/may/tavling-vinn-victorias-secret-set.html#comment
gå in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0